بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

سریال برف بی صدامی بارد ، آخرین ساخته پوریا آذربایجانی است که در سال 1400 برای شبکه 3 سیما به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده. این سریال بلندترین سریال تاریخ تلوزیون ایران به شمار می رود. فصل اول این مجموعه در 100 قسمت توسط مرحوم مسعود بهبهانی نوشته شده و داستان هایی از دهه های گذشته و زمان حال را روایت خواهد کرد.

این سریال هرشب ساعت 20:45 دقیقه روی آنتن شبکه 3 پخش می شود و بازپخش آن در سه نوبت 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30روز بعد و خلاصه کل هفته پنجشنبه ها پخش می گردد.

در این مقاله به معرفی کامل بازیگران سریال برف بیصدا می بارد، در قالب جدول، عکس و بیوگرافی خواهیم پرداخت. برای دسترسی آسان و سریع به بخش های مختلف این مقاله توصیه می شود از فهرست زیر استفاده کنید:

فهرست این مقاله نمایش

معرفی بازیگر های سریال برف بی صدا می بارد + نقش ها

بازیگرنقشبازیگرنقش
پوریا پورسرخشهابالیکا عبدالرزاقیسیمین
پاشا رستمیاحمدپوریا شکیباییحبیب
مائده طهماسبیشکوهمینا وحیدنرگس
هادی دیباجیسعیدفریبا متخصصآهو
ثریا قاسمیماهرخمریم شیرازینسرین
مهسا طهماسبیسهیلاامید روحانیابراهیم
رضا رویگریهاله گرجیبلور
پانته آ سیروس گوهرسیامک ادیبامروز
فرهاد آئیشحاج عطاآناهیتا اقبال نژاد
آتیلا پسیانیپرویزشایسته ایرانی
سارا توکلیسینا کرمی
امیر جنانی
بازیگر های سریال برف بی صدا می بارد

در ادامه بیوگرافی کوتاهی درباره هر بازیگر (شامل تاریخ تولد، شهر زادگاه، تاریخچه کوتاه فعالیت های هنری یا …) به همراه عکسشان و نقش آنها در این مجموعه خواهید خواند:

خلاصه داستان:

اگر بمانی غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت بر می‌کنم. برف بی صدا می‌بارد، دردانه من؛ بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را به‌جا آوریم. این مجموعه سه داستان مختلف از سه دهه ۶۰، ۷۰و ۹۰ را روایت می کند.

پوریا پورسرخ در نقش شهاب

پوریا پورسرخ متولد تیرماه 1356 در تهران – بازیگر نقش شهاب در سریال – فعالیت هنری خود را از سال 1381 و با بازی در سریال تلویزیونی “روزهای بیاد ماندنی” به صورت حرفه ای آغاز کرده و تا کنون در بیش از 60 فیلم و سریال نقش آفرینی کرده. او در سال های اول فعالیتش کمتر دیده شد اما در سال 1385 با بازی در سریال های “وفا” و “صاحب دلان” که هر دو توسط محمد حسین لطیفی کارگردانی شده، بیشتر دیده شد و مورد تحسین قرار گرفت.

از بازی های به یاد ماندنی پوریا پورسرخ در سینمای ایران میتوان به سینمایی روز سوم و روز رستاخیز اشاره کرد. برف بی صدا می بارد اولین حضور بازیگری او در سینما و تلوزیون در سال 1400 می باشد.

9
نظر شما درباره عملکرد بازیگران این سریال چیست؟x
پوریا پورسرخ
پوریا پورسرخ در نقش شهاب

الیکا عبدالرزاقی بازیگر نقش سیمین

الیکا عبدالرزاقی (همسر امین زندگانی) متولد مرداد ماه سال 1358 در شهرستان رامسر،بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر، پس از بازی در سریال سرباز (1399) این بار و در سال 1400 در نقش سیمین در سریال برف بیصدا می بارد نقش آفرینی می کند.

الیکا عبدالرزاقی دارنده مدرک ادبیات نمایشی است و حرفه بازیگری را از سال 1377 و از صحنه تئاتر استاد حمید سمندریان و همزمان با بازی در سریال “گمشده” آغاز نموده. اما با بازی در سریال های مهران مدیری (باغ مظفر 85، گنج مظفر 86، مرد هزار چهره 86، قهوه تلخ 89 و…) به شهرت فراوانی رسید.

همچنین بخوانید : معرفی بازیگران سریال یاغی

الیکا عبدالرزاقی
الیکا عبدالرزاقی در نقش سیمین

مریم شیرازی بازیگر نقش نسرین

مریم شیرازی متولد آبان ماه 1356 در تهران، بازیگر و کارگردان تئاترو بازیگر سینما و تلوزیون در نقش نسرین در سریال برف بی صدامی بارد به ایفای نقش می پردازد. او در سال 1400 در سریال شبکه نمایش خانگی “مردم معمولی” (رامبد جوان) و در سال 1399 در سریال تلویزیونی “صفر بیست و یک” (جواد رضویان و سیامک انصاری) نیز بازی کرده بود.

مریم شیرازی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1375 با بازی در فیلمی از “کامبوزیا پروتوی” آغاز کرده و تا کنون در بیش از 16 فیلم و سریال به عنوان بازیگر حضور داشته و یک نمایش تئاتر با عنوان ” پیکر زن همچون میدان نبرد” را در سال 1385 روی صحنه برده.

مریم شیرازی - نسرین در برف بی صدا میبارد
بازیگر نقش نسرین – مریم شیرازی

مینا وحید بازیگر نقش نرگس

مینا وحید در نقش نرگس در سریال برف بیصدا میبارد، از بازیگران فعال این روز های تلویزیون است که در سال 1400 علاوه بر این سریال در سریال های “افرا” و “جزیره” نیز به ایفای نقش پرداخته.

مینا وحید در مرداد ماه 1366 در شهر رشت به دنیا آمده و دارنده مدرک کارشناسی ارشد تئاتر است و فعالیت حرفه ای خود را به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون از سال 1386 و با بازی در سینمایی “آتش بس” آغاز نموده.

همچنین بخوانید:

مینا وحید - نرگس در برف بیصدا میبارد
مینا وحید

پاشا رستمی در نقش احمد

پاشا رستمی بازیگر نقش احمد در این سریال، متولد تیرماه سال 1363 در تهران و دارنده مدرک لیسانس مهندسی کشاورزی است که فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری از سال 1387 و با بازی در سریال “همه بچه های من” (مرضیه برومند – مسعود فروتن) آغاز کرده.

پاشا رستمی بیشتر بازی در نقش حامد در سریال “لحظه گرگ و میش” (همایون اسعدیان) شناخته شده.

احمد در برف بی صدامی بارد
پاشا رستمی

فریبا متخصص در نقش آهو

فریبا متخصص یکی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون ایران در سال 1400 بوده و در 6 سریال تلویزیونی “روز های آبی”، “فرشتگان بی بال”، افرا” ، “موج اول”، “گیل دخت” و این سریال (در نقش آهو) بازیگری کرده.

متخصص متولد متولد مرداد ماه سال 1340 در شهر بروجرد و بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و همچنین گوینده و دوبلور می باشد.

فریبا متخصص
فریبا متخصص

پوریا شکیبایی در نقش حبیب

پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی، بازیگر نقش حبیب در برف بی صدا می بارد، متولد مرداد ماه سال 1362 در تهران می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه سیدنی استرالیا است به عنوان بازیگر در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد.

پوریا شکیبایی - پسر خسرو شکیبایی
بازیگر نقش حبیب – پوریا شکیبایی

ثریا قاسمی در نقش ماهرخ

ثریا قاسمی، از بازیگر های مجموعه برف بی صدا می بارد و بازیگر پیشکسوت و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایران است که در سال 1400 علاوه بر این سریال در سریال های «بچه مهندس ۴»، «گیل دخت» و «زندگی زیباست» نیز نقش آفرینی کرده.

«ثریا قاسمی» با نام اصلی «مولود ملاقاسم» فرزند مرحوم «حمیده خیرآبادی» است 28 ام آذرماه سال 1319 در شهر رشت به دنیا آمده و فعالیت های هنری خود را از دهه 40 با کار گویندگی در رادیو آغاز کرده و بازیگری را از سال 1349 آغاز نموده.

barf bi seda mibarad series actors

امید روحانی در نقش ابراهیم

دکتر امید روحانی متولد اردیبهشت ماه سال 1340 در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و منتقد سینمایی است که تا کنون در مجموعه ها و آثاری سینمایی پرشماری به عنوان بازیگر درخشیده. او در سال 1400 علاوه بر این سریال در مجموعه های تلویزیونی «زندگی زیباست»، «زیرخاکی ۲» و «بچه مهندس ۴» نیز نقش داشته.

امید روحانی - برف بیصدا میبارد
امید روحانی

رضا رویگری

رضا رویگری، بازیگر توانمند، دوست داشتنی و پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و نقاشو خواننده، که در سال های گذشته وضعیت جسمانی مناسبی نداشته و از سال 1392 بر اثر سکته مغزی دچار مشکلات سلامتی شده امسال در این سریال نیز بازیگری کرده.

او متولد دی ماه سال 1325 در تهران می باشد و تحصیلات حوزوی خود را نزد امام جمعه وقت تجریش گذرانده و فعالیت هنری خود را از سال 1352 آغاز نموده.

رضا رویگری
رضا رویگری

هادی دیباجی بازیگر نقش سعید

سید محمد هادی دیباجی در نقش سعید، متولد تیرماه سال 1362 و دارنده مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه تهران است و در سال 1384 با بازی در تله فیلم “عروس کوهستان” و سینمایی “جایی در دوردست” به دنیای بازیگر معرفی شده. او پیش از آغاز فعالیت در رشته بازیگری به عنوان چهره پرداز در سینما فعالیت داشت.

هادی دیباجی در سال 1400 در دو سریال تلویزیونی دیگر “احضار” و “گاندو 2” نیز بازی کرده و دوران پرکاری را تجربه می کند.

9
نظر شما درباره عملکرد بازیگران این سریال چیست؟x
هادی دیباجی - سعید
بازیگر نقش سعید – حبیب دیباجی

مائده طهماسبی در نقش شکوه

مائده طهماسبی بازیگر نقش شکوه، متولد تیر ماه 1366 در شهر بابل (مازندران)، همسر فرهاد آئیش، بازیگر توانمند سینما، تلویزون و تئاتر می باشد که فعالیت های حرفه ای خود را از سال 1377 به همراه همسرش و با کارگردانی نمایش تئاتر “گزارش به آکادمی” آغاز نموده.اولین حضور بازیگری او در سینما نیز به سال 1378 و بازیگری در فیلم سینمایی “دایره” (جعفر پناهی) بازمیگردد. او دارند مدرک کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.

مائده طهماسبی در سال 1400 در دو سریال “هم سایه” و “زخم کاری” نیز بازی کرده اما از سال 1395 تا کنون در هیچ اثر سینمایی دیده نشده.

مائده طهماسبی
مائده طهماسبی و فرهاد آئیش

فرهاد آئیش در نقش حاج عطا

“فرهاد حشمتی عقدایی” با نام هنری فرهاد آئیش، در شهریور ماه سال 1331 در شمیران به دنیا آمده و اصالتا اهل عقدا (از توابع اردکان) می باشد. او پس از اتمام دوره دبیرستان به انگلستان و آمریکا سفر کرده و به تحصیل فیلمسازی و بازیگری پرداخت و پس از 27 سال به همراه همسرش (مائده طهماسبی) به ایران بازگشت.

فرهاد آئیش بازیگر و کارگردان تئاتر، نمایشنامه نویس و بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلوزیون می باشد.

همچنین بخوانید : بازیگران سریال نوبت لیلی

مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا

مهسا طهماسبی برادرزاده مائده طهماسبی است و در نقش سهیلا در سریال برف بیصدا میبارد به ایفای نقش پرداخته. او در آبان ماه سال 1372 در کرج به دنیا آمده و دارند مدرک لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسک گردانی از دانشگاه تهران می باشد. او علاقمند به فیلمسازی و تئاتر بوده و فعالیت حرفه ای خود را از صحنه تئاتر آغاز نموده و تا کنون در چند فیلم و سریال از جمله “دیوار به دیوار 1 و 2” ، “قانون مورفی”، “کامیون 1399” و… نقش داشته.

مهسا طهماسبی در سال 1400 ازدواج کرد.

مهسا طهماسبی - شکوه در برف بی صدا می بارد
بازیگر نقش شکوه – مهسا طهماسبی

آتیلا پسیانی در نقش پرویز

آتیلا پسیانی متولد اردیبهشت ماه 1336 در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد که فعایت های حرفه ای خود را از دهه 60 در تئاتر ایران آغاز نموده و تاکنون در بیش از 150 فیلم و سریال و نمایش (اکثرا به عنوان بازیگر) فعالیت داشته و در سال 1400 نیز به عنوان یکی از بازیگران سریال برف بی صدا میبارد دیده می شود.

آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی (بازیگر دهه 30 تا 80) ، همسر فاطمه نقوی (بازیگر) و پدر ستاره پسیانی است.

آتیلا پسیانی
آتیلا پسیانی و دخترش ستاره پسیانی

پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر

پانته آ سیروس که فعالیت حرفه ای خود را در سینما و تلویزیون با بازی در فیلم «اینجا همه چیز خوب است – پوریا آذربایجانی» در سال 1391 آغاز کرده بود. در سومین همکاری خود با پوریا آذربایجانی (پس از سریال «نوار زرد») در نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد به ایفای نقش پرداخته.

پنته آ سیروس در فروردین ماه سال 1353 در تهران به دنیا آمده.

پانته آ سیروس - گوهر
پانته آ سیروس

شایسته ایرانی

شایسته ایرانی متولد تیرماه سال 1358، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او دارنده مدرک لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد بوده و  پس از تجربه های متعدد نقش آفرینی در صحنه تئاتر وارد سینما و تلویزیون شده. اولین تجربه بازیگری شایسته ایرانی در سینما به سال 1384 و بازی در فیلم “آفساید” (جعفر پناهی) بازمی گردد. او تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

شایسته ایرانی در برف بیصدا میبارد
شایسته ایرانی

آناهیتا اقبال نژاد

آناهیتا اقبال نژاد متولد سال 1350 در تهران، بازیگر با سابقه تئاتر، مدرس، کارگردان تئاتر و طراح صحنه و لباس و سرپرست گروه تئاتر “صحنه” است. او در سال 1374 مدرک لیسانس خود را در رشته “نمایش” از دانشگاه تهران دریافت کرده و در سال 1379 در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شده.

آناهیتا اقبال نژاد
آناهیتا اقبال نژاد

معرفی بازیگران سریال برف بیصدا میبارد در سایت وصاله لطیفی.

عوامل و کارگردان سریال برف بی صدا می بارد

پوریا آذربایجانی کارگردان سریال برف بیصدا میبارد، نویسنده و کارگردان متولد سال 1360 بوده تا کنون آثار سینمایی و تلوزیونی زیر از او منتشر گردیده:

  • سینما :
    1. جشن دلتنگی (۱۳۹۶)
    2. اروند (۱۳۹۴)
    3. اینجا همه چیز خوب است (۱۳۹۲)
    4. تجریش ناتمام (۱۳۹۰)
    5. روایت‌های ناتمام (۱۳۸۵)
  • تلویزیون :
    1. برف بی‌صدا می‌بارد (۱۴۰۰)
    2. نوار زرد (۱۳۹۶)
    3. عاشقانه‌ای برای سرباز وظیفه رحمت (۱۳۸۹)
پوریا آذربایجانی
پوریا آذربایجانی

او همچنین در فیلم های «شاید عشق نبود ۱۳۹۶»،«مزرعه پدری ۱۳۸۲» و «نسل سوخته ۱۳۷۸» تجربه بازیگری داشته و تا کنون در چند جشنواره ایرانی و خارجی شرکت کرده (از جمله چند دوره جشنواره فیلم فجر) و موفق به دریافت جوایزی ارزشمند گردیده.

جدول عوامل

سمتنام
کارگردانپوریا آذربایجانی
تهیه کنندهمحمدرضا شفیعی
پخش کنندهشبکه 3
نویسندهمسعود بهبهانی نیا
مدیر تولیدسامان شعشعه
فیلمبردارمجید محمدقلی
تدوینسعید سیاح و خشایار موحدیان
طراح لباسساجده میرخانجانی
طراح صحنهبابک پناهی
صدابردارسامان شهامت
دستیار اول کارگردانامیر سلیمانی
مجری طرحموسسه فرهنگی هنری وصف صبا
گریمکامران خلج
جلوه های ویژهایمان کریمیان
جدول عوامل سریال

نویسنده : مرحوم مسعود بهبهانی

سید مسعود بهبهانی نیا متولد آذرماه 1335 در شهر بهبهان نویسنده این سریال بوده که در 14 خرداد ماه سال 1400 و در 65 سالگی درگذشت. او در طول دوران فعالیت های حرفه ای خود در حدود 20 فیلمنامه (تله فیلم و سریال) برای تلویزیون ایران نوشته که از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سریال خانه پدر – 1380 – فریدون حسن پور
  • سریال خاک سرخ – 1381 – ابراهیم حاتمی کیا
  • سریال نرگس – 1385 – سیروس مقدم
  • سریال کارگاهان – 1386 – حمید لبخنده
  • سریال ترانه مادری – 1387 – حسین سهیلی زاده
  • سریال فاصله ها – 1389 – حسین سهیلی زاده
  • سریال کیمیا – 1394 – جواد افشار
  • سریال برف بی صدا میبارد – 1400 – پوریا آذربایجانی

تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

محمدرضا شفیعی تهیه کننده ی این سریال در سال 1400 دو سریال «گیل دخت» و «نوار زرد2» را نیز برای صدا و سیما تهیه کنندگی کرده. او یکی از پرکارترین و موفق ترین تهیه کنندگان تلویزیون به شمار می رود و با اینکه فعالیت خود را از سال 1383 شروع کرده تا کنون در بیش از 60 فیلم و سریال به عنوان تهیه کننده حضور داشته.

تیتراژ پایانی با صدای حجت اشرف زاده

تیتراژ پایانی این سریال با همین نام توسط حجت اشرف زاده در سبک تلفیقی خوانده شده. محمد مهدی سیار ترانه سرا، فرید سعادتمند آهنگساز، حمید اکبر زاده تنظیم کننده این قطعه هستند:

تیتراژ

زمان پخش سریال برف بیصدا میبارد چه ساعتی است؟

این سریال هرشب ساعت 20:45 دقیقه روی آنتن شبکه 3 پخش می شود و بازپخش آن در سه نوبت 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30روز بعد و خلاصه کل هفته پنجشنبه ها پخش می گردد.

خلاصه داستان برف بی صدا می بارد از چه قرار است؟

این سریال هرشب ساعت 20:45 دقیقه روی آنتن شبکه 3 پخش می شود و بازپخش آن در سه نوبت 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30روز بعد و خلاصه کل هفته پنجشنبه ها پخش می گردد.

این سریال چند قسمت دارد و کی پخش می شود؟

این سریال توسط مرحوم مسعود بهبهانی در 100 قسمت 40 دقیقه ای نوشته شده و هرشب از شبکه سه ( +3 بار تکرار در همان روز و روز بعد) پخش می شود.

4.2/5 - (64 امتیاز)

👆به این مقاله امتیاز دهید👆
—- و –—-
نظرات خود را در بخش نظرات با من در اشتراک بگذارید!

اشتراک در
اطلاع از
15 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این سریال هم اعصاب خورد کن شده هم زیادی کشش دارین می‌دین.اوایل خیلی جذاب الان اصلا اصلا فقط عصبی میشه آدم فقط سریال میپیچونینن.من اول دویست داشتم حالا اصلا فقط دور محور حبیب می‌چرخه و چیز خاص ندارن اصلا خوب نیست

بازیگر نقش نسرین و نرگس عالی بازی کردند
احمد وحبیب هم خیلی نقش خودشان رو خوب ایفا می کنند
سیمین و گوهر هم عالی

سریال خیلی قشنگی هستش

سلام چرا با انتخاب دختر های مسن در نقش سیمین ونسرین به شعور مخاطب اساآییه ادب میکنید کجا در دهه۶۰دختر۴۰سااه تازه نامزد کرده بود آخر شعور هنری هم خوب چیزی هست

درود بر شما
اون زمان دخترها زیر هجده سالگی ازدواج میکردند برادرمن با دختر ۱۵ساله درسال ۶۱ازدواج کرد

سریال خوب وعالی البته بهترهم میتونست باشه

لطفا به کارگردان سریال بفرمایید بازیگر که سنش بالای ۴۰ سال هست برای نقش دختری که تازه ازدواج میکنه ودر دانشگاه درس میخونه به درد نمی خوره مثل نقش سیمین .یک بازیگر جوان ندارند که این نقش رو بازی کنه.به نظرم این توهین به شعور بیننده هست که یک بازیگر سن بالا رو به جای یک جوان جا بزنند.

پوریا همیشه خوب بوده

عالی کاش زودتر شهاب بیاد خونه رو هم نفروشن

جدیدا دقت کردین تلویزیون چقدر زیاد سریال می سازه؟؟ قبلا فک کم اینقدر نبود یه دونه کیمیا میداد با یه سریال طنز یا مثلا تو محرم و اینا مختار پخش میکردن همشون با غم انگیز ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران الان تقریبا هر شبکه میزنی یه سریال داره واسه خودش حتی شبکه های استانی گیلان و تهران که من گاهی اوقات می بینم و ماشالا ماشالا یکی از یکی مزخرف تر چرت و پرت تر که حتی به درد تلف کردن وقت نمیخورن. یعنی بخوای با این سریال ها وقتتو تلف کنی وقتت بیشتر تلف میشه تا اینکه مثلا به مدت 45 دقیقه مسیر پرواز پرنده هارو دنبال کنی!

انصاف نیست. به مولا انصاف نیست. این همه زحمات که به پای این سریال ها ریخته میشه تا ذره ای هر چند کم بتونن سرتونو شیره … چیزه … سرگرم کنن. بعد امثال شما ها میاید اینطوری نتیجه زحماتشونو می برید زیر سوال. جایزه ایمی رو انگلیس میده، معلومه به هنرمندان ایران زمین جایزه نمیده چون حسودن وگرنه تا الان صدا و سیما 10 تا جایزه ایمی برده بود

خیلی خوب

بنظر من موضوع داستان اوقدر کشش نداره که 250 قسمت ادامه داشته باشه

سریال برف بیصدا میبارد بازیگر کم داره به نظرم. کلی میگم سریالی که 100 قسمت ساخته شده و میگن 150 قسمت دیگه هم داره (ینی حدود 250 قسمت 😐 ) با این بازیگرا مثل پوریا پورسرخ و الیکا عبد الرزاقی و فریبا متخصص اینا خییییلی خسته کننده میشه البته نه اینکه اینا بازیگرای بدی باشن ولی سریال صد قسمتی یه امین حیایی ای یه جواد عزتی ای بهرام رادانی یه پریناز ایزدیاری چیزی میخواد چون نهایتا به خاطر بازیگرا مردم بشینن سریالو تماشا کنن وگر نه کارای تلویزیون نه هیچ جاذبه ای داره نه داستان جدیدی

15
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx