بازیگران سریال سرجوخه

نقش و اسامی بازیگران سریال سرجوخه + عوامل

در این مقاله ی جامع از سایت «وصاله لطیفی» به معرفی بازیگران سریال سرجوخه به همراه عکس ها و بیوگرافی آنان می پردازیم. در مقدمه، توضیحات کوتاهی از تاریخ و زمان پخش و خلاصه داستان این سریال می خوانید و در ادامه معرفی و بیوگرافی تمامی بازیگران اصلی سریال سرجوخه را مشاهده می کنید. جدول کامل بازیگران این سریال به همراه نقش هایشان نیز در همین صفحه قرار گرفته. (از فهرست زیر برای دسترسی سریع استفاده کنید)

عوامل و کارگردان:

احمد معظمی کارگردان سریال سرجوخه می باشد. او پیش از این کارگردانی 7 سریال تلویزیونی، 4 فیلم تلویزیونی و یک فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود ثبت نموده. معظمی متولد سال 1359 و دارنده مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. از آثار او میتوان به خانه امن (۱۳۹۹)، ترور خاموش (۱۳۹۷) و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (1394) اشاره نمود

تاریخ و زمان پخش سریال سرجوخه:

این سریال پس از اتمام پخش سریال همسایه، هرشب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه 3 سیما پخش می شود و بازپخش آن در ساعات 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر روز بعد پخش می شود.

تریلر (تیزر):

اگر به سریال ها و فیلم های اکشن علاقمندید، حتما به لینک مقابل سر بزنید : برترین فیلم های اکشن

بازیگران سریال سرجوخه

در این بخش به معرفی بازیگران سریال سرجوخه و نقش آنها خواهیم پرداخت. نقش برخی از بازیگران فعلا معلوم نیست و بازیگرانی از این سریال هنوز معرفی نشده اند که در آینده پس از معرفی این چهره ها، اطلاعات این صفحه نیز تکمیل خواهد شد.

جدول بازیگران:

بازیگرنقشبازیگرنقش
حمیدرضا محمدیغلامرضاآرش آصفیابراهیم
نیلوفر کوخانیرزیتاقربان نجفیرامین کشمیری
سامان صفاریکیاننیلوفر کوخانیرزیتا
نازنین کیوانیاینفلوئنسرحبیب دهقان نسبسالار
پیام احمدی‌ نیاعلیرضا اوسیوندآقا رضا
حسن اسدیپدر کیانعلیرضا جلالی تبارطاهری
سوتلانا سوپیلنیاکفلورا
بازیگر های سریال سرجوخه و نقش ها
معرفی بازیگران سریال سرجوخه به همراه نقش آنها در این مجموعه + بیوگرافی و عکسهای بازیگران
  • بازیگر نقش غلامرضا  »»  حمیدرضا محمدی
  • بازیگر نقش ابراهیم  »»  آرش آصفی
  • بازیگر نقش کیان  »»  سامان صفاری
  • بازیگر نقش شاخ مجازی (اینفلوئنسر)  »»  نازنین کیوانی
  • بازیگر نقش رامین کشمیری  »» قربان نجفی
  • بازیگر نقش رزیتا  »»  نیلوفر کوخانی
  • بازیگر نقش سالار »» حبیب دهقان نسب
  • بازیگر نقش رضا »» علی اوسیوند
  • بازیگر نقش طاهری »» علیرضا جلالی تبار
  • بازیگر نقش پدر کیان »» حسن اسدی   
    5
    نظر شما درباره بازی بازیگران سریال سرجوخه چیست؟x

حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا

حمیدرضا محمدی، متولد مهرماه سال 1365، بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه، از بازیگران نقش های اصلی این مجموعه ی تلویزیونی به شمار می رود. او دارنده مدرک لیسانس رشته کارگردانی سینما و تدوین بوده و هنرپیشگی را با بازی در صحنه های تئاتر آغاز کرده.

حمیدرضا محمدی پیش از این در سریال مینو، سینمایی آبادان یازده 60 و چند اثر سینمایی و تلوزیونی دیگر نقش آفرینی کرده و از بازیگران فعال تئاتر ایران است.

حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا
حمیدرضا محمدی در نقش غلامرضا

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزیتا

نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا در سریال سرجوخه، متولد شهریور ماه 1367 و بازیگر سینما و تئاتر است که پیش تر در پروژهای های سینمایی به عنوان دستیار و برنامه ریز فعالیت داشته. این چهره پس از گذراندن دوره های بازیگری “فریدون جیرانی” با بازی در نقش کوتاهی در فصل دوم “ستایش” به تلوزیون معرفی شد و بعد ها در سریال «چرخ و فلک» و سریال «تاریکی شب روشنایی روز» نیز به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد.

نیلوفر کوخانی در سال 99 در “سریال خانه امن” (سریال قبلی سازندگان سرجوخه) نیز در نقش تابان بازی کرده بود.

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزیتا
نیلوفر کوخانی در نقش رزیتا

آرش آصفی در نقش ابراهیم

آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه که در داستان این سریال یک افسر پلیس ضد جاسوسی است. او متولد سال 1357 و اهل شهرستان ساوه است و پیش از این با بازی در سریال های “رستاخیز” و “مدینه” به شهرت رسیده.

او با وجود نقش آفرینی در چند سریال و فیلم و نمایش تئاتر، در چند سال اخیر بسیار کم کار بوده اما در سال 1400 با بازی ذر یکی از نقش های اصلی این سریال بازگشت خوبی را رقم میزند.   

2
نظر شما درباره سریال سرجوخه چیست؟x
آرش آصفی در نقش ابراهیم
آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سرجوخه

سامان صفاری در نقش کیان

سامان صفاری، بازیگر نقش کیان در سریال سرجوخه، متولد شهریور ماه سال 1366، اهل یزد و دارنده مدرک لیسانس جهانگردی است. او از 20 سالگی وارد آموزشگاه های آزاد بازیگری شد و با نقش آفرینی در فیلم های کوتاه فعالیت های حرفه ای خود را آغاز نمود و پس از 6 سال در فیلم سینمایی شیار 143 (نرگس آبیار) برای اولین بار جلوی دوربین سینمایی رفت.

او مجرد است و دو برادر دارد که ساکن آلمان هستند و در زمینه نویسندگی و تهیه آثار هنری فعالیت دارند.

سامان صفاری بازیگر نقش کیان
سامان صفاری در نقش کیان

نازنین کیوانی در نقش اینفلوئنسر

نازنین کیوانی بازیگر نقش شاخ مجازی در سریال سرجوخه، در شهریور ماه سال 1367 در تهران متولد شده. این بازیگر فعالیت تئاتری نداشته و بازیگری را از قاب صدا و سیما و مجموعه های شبکه نمایش خانگی (احضار-1394) آغاز نموده. او دارنده مدرک لیسانس گرافیک از دانشگاه مشهد است.

نازنین کیوانی متاهل است و همسرش آرش مهاجر نام دارد که یک بازیگر و مدل ایرانی است و دخترش آیناز نام دارد که در سال 88 به دنیا آمده

نازنین کیوانی
نازنین کیوانی

قربان نجفی در نقش مهندس رامین کشمیری

قربان نجفی بازیگر پرسابقه سینما و تلوزیون که از سال 1374 تا کنون در نقش های مختلفی در آثار سینمایی و تلویزیونی ظاهر شده، اینبار در میان بازیگران سریال سرجوخه به ایفای نقش می پردازد.

قربان نجفی در سال 1347 متولد شده و فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده ی سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران است. او با نقش آفرینی در فیلم های سینمایی فرار مرگبار (تورج منصوری- 1374) و سایه به سایه (1375- علی ژکان) وارد سینمای حرفه ای شد.

قربان نجفی در نقش مهندس رامین کشمیری
قربان نجفی در نقش رامین کشمیری

حبیب دهقان نسب در نقش سالار

حبیب دهقان نسب بازیگر نام آشنا و پیشکسوت سینما و تلوزیون ایران که بار ها در سریال های پلیسی و جنایی دیده شده، این بار در مجموعه ی تلویزیونی سرجوخه بازیگر نقش سالار می باشد. او دارنده مدرک فارغ التحصیلی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های زیبا بوده و فعالیت هنری خود را از رادیو شیراژ (در نمایش های رادیویی) از سال 1346 آغاز نموده.

حبیب دهقان متولد سال 1328 در شیراز است بازیگری جلوی دوربین را از سال 1352 تجربه نموده.

حبیب دهقان نسب در نقش سالار
حبیب دهقان نسب بازیگر نقش سالار

علی اوسیوند در نقش رضا

علی اوسیوند متولد آذرماه سال 1336 در شهرستان مسجدسلیمان، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلوزیون است  که در این سریال در نقش آقا رضا ظاهر شده. او فعالیت های هنری خود را از سال 1357 از صحنه های تئاتر آغاز نموده و در سال 1362 با بازی در “فیلم سینمایی بازداشتگاه” جلوی دوربین رفته.

همسر او حمیرا ریاضی (بازیگر سرشناس سینما و تلوزیون) است و این دو در سال 1378 ازدواج کرده اند.

علی اوسیوند در نقش رضا
علی اوسیوند در نقش آقا رضا

علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری

علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش طاهری در سریال سرجوخه، از بازیگران پرکار سال های اخیر سینما و تلوزیون ایران به شمار می رود. او در سال 1400 در سریال آنها، سریال روز های آبی، و سریال بچه مهندس 4 نیز نقش آفرینی کرده.

علیرضا جلالی تبار متولد اردیبهشت ماه سال 1357 در شهر تهران، کارشناس ادبیات نمایشی و کارشناس ارشد معماری است و بازیگری در سینما را از سال 1385 و با بازی در فیلم سینمایی “پرواز ٩۵۶” آغاز نموده و در دومین تجربه ی سینمایی خود در فیلم “وقتی همه خوابیم” (بهرام بیضایی) نقش اول مرد بوده.

علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری
علیرضا جلالی تبار بازیگر نقش طاهری

حسن اسدی در نقش پدر کیان

حسن اسدی، بازیگر نقش پدر کیان در این مجموعه، بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر، مدرس موسیقی و نوازنده سه تار می باشد که در شهریور ماه 1341 در شهر تربت حیدریه خراسان رضوی به دنیا آمده.

او در سال 1364 با بازی در فیلم هویت (ابراهیم حاتمی کیا) به سینما معرفی شد و در 4 دهه فعالیت خود در سینما و تلوزیون تا کنون در بیش از 50 اثر نقش آفرینی کرده.

حسن اسدی در سال 1400 در سریال های سرجوخه، صبح آخرین روز و گاندو ۲ بازی کرده.

عوامل سریال سرجوخه

احمد معظمی کارگردان سریال سرجوخه، حسین امیرجهانی سرپرست نویسندگان، پریسا ناهیدپور تدوین گر آن است. جدول کامل عوامل سریال سرجوخه در ادامه قرار گرفته:

کارگرداناحمد معظمی
سرپرست نویسندگانحسین امیرجهانی
مدیر فیلمبرداریاحمد گودرزی
تدوینپریسا ناهیدپور
صدابردارمهرداد دادگری
طراح صحنه و لباسمرجان گلزار
مدیر تولیدآرش زینال خیری
طراح گریمسیدجلال موسوی
مدیر برنامه ریزیفرزاد رحمانی
دستیار تهیه کنندهمهدیار مصطفی لو
جلوه های ویژه بصریمهدیار سزاوار
جلوه های ویژه میدانیایمان کرمیان

خلاصه داستان سریال سرجوخه

داستان سرجوخه با روایت دو قصه موازی ، به زندگی دو کاراکتر غلامرضا (حمیدرضا محمدی) و کیان (سامان صفاری) که از دو طبقه اجتماعی مختلف با اهداف و درگیری های متفاوت هستند، می پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق با موانع و رخداد های زیادی رو به رو می شوند.

همچنین بخوانید:

4.6/5 - (25 امتیاز)

👆به این مقاله امتیاز دهید👆
—- و –—-
نظرات خود را در بخش نظرات با من در اشتراک بگذارید!

اشتراک در
اطلاع از
13 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی هستن واقعا.

عالی…خیلی عالی…ولی به خانه امن و گاندو نمیرسه. خانه امن و گاندو خیلی خوب بودن.

نظر من خوب بوده فقط‌ پارتنر سامان صفاری خوب نبود

بازیگر ها افتضاح هستند :||||

سلام تو کل تیزرها و تصاویر و حتی اسامی بازیگران جایی از اسم و تصویر دو بازیگر عزیز خرمشهری مسعود بغلانی و آقا حسین نیست . تا کی این همه تبعیض.

این سریال عالیه.
روایت موازی داستان خیلی جذابه.
کاراکترهای غلامرضا و کیان رو نمیشه دوست نداشت.
جوری که توی سکانس مبارزه غلامرضا تو قفس، نفس تو سینه آدم حبس میشه.
بازی کاراکتر مهندس کشمیری رو هم دوس داشتم، شخصیت اصلی نیست ولی دیالوگ هاش با ابراهیم عالیه.
با بازیگرای خانوم سریال ارتباطی نگرفتم و بازیگری که نقش برادر غلامرضا رو اجرا میکنه هم بنظرم اصلن جالب نیست. از لحاظ اندازه و رنگ پوست و رنگ و فرم موهاش و …!
تیتراژش رو خیلی دوس دارک قشنگ و بجا کار شده که اگه با وسواس و دقت دیده بشه میشه از دلش چیزای جالبی درآورد .مثلن ترک روی صورت کاراکترا. یا رامین کشمیری که تو یه فضای تاریک قرار داره . یا کیان و رزیتا که لا به لای تیتراژ نشونشون میده و سردرگمی کیان رو به مخاطب القا میکنه. یا جایی که غلامرضا رو نشون میده که عرق از صورتش میچکه و انگار غلامرضا بین دلش و عقلش گیر کرده (که احتمالا تو داستان سریال واسش برنامه ای دارن)
خلاصه فوقالعادس سریال

کلا نمیدونم چرا هیچکدوم از بازیگر های سریال سرجوخه رو دوس ندارم، حداقل اونایی که تو قسمت اول دیدم. اصن نمیفهم چرا نه داستان درست و حسابی داریم تو سریال ها نه جلوه های ویژه خوب نه بازیگر معروف و ستاره نه حتی کارگردان شناخته شده. انگار کلا پروژه های صدا و سیما رو دادن برای پروژه ی دانش آموزان هنرستان محله ما!!! بازیگرایی هم که جدید میارن و معرفی میکنن تاااابلوعه به زور پول و پارتی و خلاصه هر روشی به جز ضابطه (امیدوارم املاش درست باشه) انتخاب شدن. یه تعداد تخته چوب متحرک با دیالوگ های آبکی و بدون حس.
جا داره بگیم خسته نباشن!

13
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx