بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم

معرفی بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم [24 بازیگر]

سریال میخواهم زنده بمانم اولین ساخته شهرام شاه حسینی در قالب شبکه نمایش خانگی میباشد که به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر شده. فصل اول این سریال از تاریخ 1399/12/04 تا تاریخ 1400/04/14 پخش شد و فصل دوم آن بهار سال 1401 منتشر خواهد شد. بدون اتلاف وقت و با همین مقدمه به معرفی بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم میپردازیم:

معرفی بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم
معرفی بازیگران میخواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی

جدول اسامی بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم (+ نقش)

اسامی بازیگر های سریال میخواهم زنده بمانم در جدول زیر جمع آوری شده. در ادامه نیز به معرفی کامل تر این هنرمندان خواهیم پرداخت. (به همراه عکس ها و لینک به صفحات بیوگرافی این بازیگران)

بازیگرنقشبازیگرنقش
حامد بهدادامیر شایگانسحر دولتشاهیهما حقی
پدرام شریفینادر سرمدآزاده صمدیزهره افشار
علی شادمانکاوهآناهیتا درگاهیشیوا مستور
مهران احمدیبهمن دشتیامیر نوروزییحیی فرخی
مهدی حسینی‌نیامفتاحفرید سجادی حسینیحسام افشار
بابک کریمیهمایون حقیعزت‌الله مهرآوراناصلان
افسانه چهره آزادفخری سالکیمائده طهماسبیبی‌بی
محمدرضا مالکیپرویز شمسمهدی صباغیسعید یوسفی (عماد)
ناهید مسلمیبهجتبهرام ابراهیمیبیات
بهاره کیان‌افشارزن خیابانیرویا جاویدنیازیور زندی
نفیسه زارعشیرینمانی شاه‌حسینیپسر مسافرخانه‌چی
سلمان خطیمسلمعلی میلانیدوست نادر

جدول عوامل سریال میخواهم زنده بمانم:

کارگردانشهرام شاه حسینی
نویسندهپویا سعیدی - پوریا کاکاوند
تهیه کنندهمحمد شایسته
فیلم‌برداریمحمد عزت خواه
توضیع کنندهفیلیمو
آهنگسازمسعود سخاوت دوست
خواننده تیتراژهمایون شجریان
ویکی پدیا IMDB : 6.3

 

 

حامد بهداد

حامد بهداد، ستاره چندین ساله سینمای ایران، یکی از نقش های اصلی این سریال را بر عهده داشته (نقش امیر شایگان). او حرفه ی بازیگری را از سال 1379 و با بازی در فیلم سینمایی “آخر بازی” به کارگردانی همایون اسعدیان، آغاز نموده و تا کنون در آثار پرشماری با کارگردانان مطرح سینما و تلوزیون ایران همکاری داشته. او همچنین از چهره های محبوب سینمایی در فضای مجازی به شمار میرود.

او در سال 1399 (همزمان با ساخت این سریال) در فیلم “گیجگاه – عادل تبریزی” نیز ایفای نقش کرده بود. امیر شایگان در این داستان همسر زهره (آزاده صمدی) و هما (سحر دولتشاهی) و داماد حسام (فرید سجادی حسینی) است.

حامد بهداد
حامد بهداد در نقش امیر شایگان در سریال میخواهم زنده بمانم

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی نیز در نقش “هما حقی” یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی کرده. دولتشاهی در سال 1358 در خانواده ای -اصالتا- قاجاری زاده شده و بازیگری را -به صورت حرفه ای- در سال 1380 در صحنه های تئاتر آغاز کرده. اولین تجربه بازیگری او در سینما و تلوزیون نیز به سال 1384 و بازیگری در فیلم “چهارشنبه‌سوری” بازمیگردد.

او سابقا همسر رامبد جوان بوده که در سال 1393 از هم جدا شده اند. پس از تولید و پخش سریال میخواهم زنده بمانم حواشی بسیاری در مورد رابطه ی این چهره با همایون شجریان در فضای مجازی به وجود آمد که تا کنون (اواسط شهریور ماه 1400) از طرف این دو نه تکذیب شده و نه تایید.

هما حقی (با بازی سحر دولتشاهی) در داستان این سریال دختر “همایون و فخری”، همسر دوم امیر (حامد بهداد) و عاشق سابق نادر (پدرام شریفی) است.

سحر دولتشاهی
سحر دولتشاهی در نقش هما حقی

پدرام شریفی

پدرام شریفی یکی دیگر از بازیگران میخواهم زنده بمانم بوده که نقش “نادر سرمد” (عاشق هما و دوست فرخی) را بازی میکند.

پدرام شریفی از ستارگان -نسبتا- نوظهور سینما و تلوزیون به شمار میرود که از سال 1388 فعالیت خود را در تئاتر آغاز نموده و در سال 1392 با بازی در فیلم سینمایی ” ماهی و گربه ” (به کارگردانی شهرام مکری) وارد سینما شده. او در سال 1398 در سریال شبکه نمایش خانگی همگناه نیز -به عنوان بازیگر- حضور داشت.

پدرام شریفی
پدرام شریفی در نقش نادر سرمد

آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد سال 1357 در شهرستان لاهیجان (استان گیلان) یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلوزیون است. او همسر سابق هومن سیدی (1385-1392) بوده و از سال 1382 فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است. این چهره با بازی در سریال تلوزیونی “راه بی‌پایان – 1386” به شهرت رسید و شناخته شد و تا کنون در نقش های متفاوت (از نقش های جدی تا کمدی) ظاهر شده.

آزاده صمدی در نقش “زهره افشار” (همسر اول امیر و دختر حسام) یکی از بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم بوده.

آزاده صمدی -بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم
آزاده صمدی در نقش زهره افشار – بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم

علی شادمان

علی شادمان، بازیگر جوان، دوست داشتنی و با استعداد سینما و تلوزیون، اولین تجربه حضور در سریال های VOD را با بازی در سریال “میخواهم زنده بمانم” شهرام شاه حسینی، برای خود رقم زد. او در نقش “کاوه” (پسر اصلان و عاشق شیوا «آناهیتا درگاهی») در این سریال به ایفای نقش پرداخته.

اولین حضور سینمایی این چهره به سال 1385 بازمیگردد. شادمان در سال 85 و در سن 10 سالگی توسط رسول ملاقلی پور برای بازی در فیلم “میم مثل مادر” انتخاب شد و به واسطه استعدادی که از خود نشان داده بود مرتبا در سال های بعدی در سایر آثار سینمایی و تلوزیونی نقش پذیرفت. او بعد ها (دهه نود) به بازیگری در تئاتر نیز روی آورد.

علی شادمان
علی شادمان در نقش کاوه

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی بازیگر سینما و تئاتر و تلوزیون و نقش ایرانی است که در سال 1365 در تهران متولد شده او همسر سابق محمد پروین «بازیکن فوتبال و فرزند علی پروین» بوده. او پس از جدایی از محمد پروین در سال 1395 با اشکان خطیبی ازدواج کرد. او بازیگری حرفه ای در سینما و تلوزیون را در سال 1394 و با بازی در فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” آغاز نموده.

نقش آناهیتا درگاهی در سریال میخواهم زنده بمانم، نقش “شیوا مستور” (عاشق کاوه) بوده.

آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی بازیگر نقش شیوا مستور

مهران احمدی

مهران احمدی در نقش “بهمن دشتی” (کارمند امیر، رئیس اداره کمیته، همسر زیور، دوست فرخی) یکی دیگر از بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم میباشد.

مهران احمدی از بازیگران باسابقه سینما و تلوزیون است که با بازی در نقش “بهبود” در سریال پایتخت به اوج شهرت و محبوبیت خود رسید. او بازیگری را از صحنه تئاتر و سپس از قاب تلوزیون شروع کرده و در سال 1370 با بازی در سریال “جستجو” وارد تلوزیون شده.

مهران احمدی در سال 1399 علاوه بر بازی در این سریال، در سه فیلم سینمایی “روز ششم” ، “کوسه” و “ابلق” و همچنین سریال نوروزی پایتخت 6 نیز بازیگری کرد.

مهران احمدی
مهران احمدی در نقش بهمن دشتی – معرفی بازیگر های میخواهم زنده بمانم

امیر نوروزی

امیر نوروزی در نقش “یحیی فرخی” (رفیق بهمن دشتی و نادر سرمد – کارمند کمیته):

نوروزی نیز یکی از بازیگران خوش آتیه و با استعدادی به شمار میرود که قبلا سابقه نویسندگی در سینما را داشته. در سال 1399 به یک باره در 4 اثر VOD و سینمایی “مردم معمولی”، “میخواهم زنده بمانم”، “مصلحت” و “مامان” به عنوان بازیگر حضور یافت و در جشنواره فجر 1399 برای بازی در فیلم مامان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

امیر نوروزی
امیر نوروزی در نقش یحیی فرخی

افسانه چهره‌آزاد

افسانه چهره آزاد که قبلا در سریال های خانگی هم گناه (١٣٩٨) و ویلای من (۱۳۹۱) نیز نقش آفرینی کرده بود این بار در نقش “فخری سالکی – همسر همایون” در این سریال به ایفای نقش پرداخته.

چهره آزاد از سال 1366 با بازی ر سریال “سال‌های بدون خانه” وارد تلوزیون شد و از آن زمان تا کنون در سینما و تلوزیون ایران فعال بوده. او نوه رقیه چهره آزاد (بازیگر) بازیگر و همسر شاهرخ فروتنیان (بازیگر و طراح) میباشد.

افسانه چهره آزاد
افسانه چهره آزاد در نقش فخری سالکی، همسر همایون و مادر هما

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار (متولد 1364) از بازیگران زن پرکار سینما و تلوزیون سال های اخیر به شمار میرو که در این سریال در نقش “زن خیابانی” نقش نسبتا کوتاهی داشته. او علاوه بر بازیگری به ترانه سرایی نیز پرداخته و بازیگری را از سال 1383 با بازی در فیلم کوتاه و سال 1385 با بازی در سریال “کلاه پهلوی” آغاز نموده.

بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار در نقش زن خیابانی در سریال “میخواهم زنده بمانم” به کارگردانی شهرام شاه حسینی

همچنین بخوانید:

4.7/5 - (3 امتیاز)

👆به این مقاله امتیاز دهید👆
—- و –—-
نظرات خود را در بخش نظرات با من در اشتراک بگذارید!

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میخواهم زنده بمانم رو اگه با سریال های الان مثل جزیره و خاتون و اینا مقایسه کنم به نظرم کیفیت صحنه ها و خوشگلی تصاویر و اینا بیشتر شده ولی سریال ها نچسبن کلا. حال اینم چندان چیز خاصی نبود ولی الان اوضاع بدتره حتی

1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx