بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

 

  • نام اصلی : بهاره کیان افشار
  • حرفه : بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر – ترانه سرا
  • تاریخ تولد (سن) : 1362/2/10 در تهران
  • همسر : {مجرد – ازدواج نکرده}
  • تحصیلات: لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر
  • سمت (ها): سفیر سلامت موسسه خیریه بهنام دهش پور

صفحات بیوگرافی ویکی پدیا، IMDB و پیج اینستاگرام :

ویکی پدیا IMDB اینستاگرام
بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در اردیبهشت ماه سال 1362 در تهران به دنیا آمد از دوران کودکی به بازیگری علاقمند بوده اما خانواده ی او با این امر مخالفت داشته اند. تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی نرم افزار کامپیوتر ادامه داد و پس از اتمام دوران دانشگاهی و پس از کسب تجربه بازیگری در فیلم کوتاهی با نام “راز ماهی کوچک قرمز-1383” در سال 1385 برای بازی در سریال کلاه پهلوی (به کارگردانی سید ضیاءالدین دری 1383-1389) انتخاب شد و به این ترتیب دوران حرفه ای بازیگری او آغاز گشت. در سال 1387 نیز در فیلمی با نام شیرین در کنار 112 بازیگر زن دیگر مقابل دوربین عباس کیارستمی ایستاد.

عکس بی حجاب بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلوزیون

در سال 1391 (همزمان با آغاز پخش سریال کلاه پهلوی) پس از 4 سال در 2 فیلم سینمایی هیچ کجا هیچ کس (ابراهیم شیبانی) و گناهکاران (فرامرز قریبیان) نقش آفرینی کرد و از همان سال تا کنون بازیگری پرکار در سینما و تلوزیون و شبکه نمایش خانگی بوده. (در ادامه مقاله بیوگرافی بهاره کیان افشار فهرست تمامی نقش آفرینی های این چهره جمع آوری شده است.)

تاکنون در جشنواره فیلم فجر یا سایر جشنواره های معتبر ایرانی موفق به دریافت جایزه نشده اما در جشن دنیای تصویر برای بازی در سریال کلاه پهلوی نامز دریافت جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد و در جشن حافظ – که یکی از معتبر ترین جشنواره های تلوزیونی ایرانی است – برای بازی در سریال عاشقانه و سریال گلشیفته به ترتیب نامزد دریافت “تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام” و “تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی” بوده است.

ویدیو یوتیوب (نیازمند فیلتر شکن):


کیان افشار در کنار بازیگری به شعر و ادبیات نیز علاقه مند بوده و در زمینه ترانه سرایی فعالیت داشته او تا کنون 6 ترانه از قطعاتی با صدای بهرام رادان را سروده و در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، تبلیغات و امور کامپیوتری هم فعالیت هایی انجام داده است.

او همچنین از فعالان موسسه خیره بهنام دهش‌پور بوده و چند سالی است ک به عنوان سفیر سلامت این خیریه شناخته میشود. دلیل همراهی او با این موسسه خیریه – به گفته خودش در یک مصاحبه تلوزیونی – مشکلاتی بوده که از دوران کودکی درگیرشان بوده.

فیلم های سینمایی خانه شیشه ای و کوزوو و سریال شبکه نمایش خانگی سودا آخرین آثار بازیگری این چهره در سینما و تلوزیون هستند که پرژه ساخت این آثار همگی در سال 1400 کلید خورده.

گالری عکس بهاره کیان افشار بازیگر سینما (ورق بزنید) بهاره کیان افشار
ورق بزنید… Bahareh Kian Afshar
ورق بزنید…
ورق بزنید…
ورق بزنید…

    فیلم های بهاره کیان افشار (بازیگری)

    در ادامه ضمن معرفی کوتاه برخی از آثار بازیگری این چهره دو جدول به همراه اطلاعات نام فیلم ها، سال تولید یا اکران و کارگردان آثار به صورت کامل جمع آوری شده و در اختیار شما قرار میگیرد. (در قسمت کامنت های این مقاله نظر خود نسبت به عملکرد این بازیگر و همچنین اطلاعاتی تکمیلی خود را با ما در اشتراک بگذارید)

     

    فیلم های بهاره کیان افشار سریال ها
    جدول فیلم ها و سریال های بهاره کیان افشار در سینما و تلوزیون
    • بی وزنی (1397): فیلم سینمایی به کارگردانی “مهدی فرد قادری” که در بهمن ماه سال 1398 روی پرده سینما رفت اما تنها پس از چند روز اکران به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکرانش متوقف شد. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که در یک شب عروسی، داماد مراسم را ترک کرده است.
    • دشمن زن (1396): فیلمی کمدی به کارگردانی کریم امینی که به دلیل کپی برداری از فیلمی دیگر از کامران قدکچیان و مسائل فنی و ساختاری فیلم بسیار مورد حمله منتقدان و کارشناسان سینما قرار گرفت. سام درخشانی، الناز حبیبی، بهرنگ علوی، امیرحسین آرمان، گوهر خیر اندیش و… نیز از بازیگران این فیلم طنز بوده اند. این فیلم در مجموع حدود 3.2 میلیارد فروش داشت.
    • بارکد (1394): فیلمی که کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی مصطفی کیایی. بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، پژمان بازغی و رضا کیانیان ستارگان این فیلم هستند و بهاره کیان افشار بازیگر نقش “ستاره” است. داستان این فیلم روایت گر ماجرای جوانی است که برای استخدام به دفتر رئیس یک شرکت می رود.

    جدول فیلمشناسی این چهره در سینمای ایران :

    فیلمسالکارگردان
    کوزوو1400میثم هاشمی طبا
    خانه شیشه ای1400امیر پورکیان
    آهنگ دونفره1399آرزو ارزانش
    گربه سیاه1398کریم امینی
    سگ بند1398مهران احمدی
    رویای سهراب1398علی قوی تن
    مرد نقره‌ای1398محمدحسین لطیفی
    پسرکشی1398محمدهادی کریمی
    بی وزنی1397مهدی فرد قادری
    پالتو شتری1397مهدی علی میرزایی
    دشمن زن1396کریم امینی
    حضور مخفی یک بیگانه1396الهام اطیابی
    لونه زنبور1396برزو نیک نژاد
    عطر داغ1396علی ابراهیمی
    کمدی انسانی1395محمدهادی کریمی
    ماهورا1395حمید زرگرنژاد
    زرد1395مصطفی تقی‌زاده
    کفشهایم کو؟1394کیومرث پوراحمد
    بارکد1394مصطفی کیایی
    عین شین قاف1393قاسم جعفری
    طول موج1393فرامرز شهبازیان
    هیچ کجا هیچ کس1391ابراهیم شیبانی
    گناهکاران1391فرامرز قریبیان
    شیرین1387عباس کیارستمی

    بهاره کیان افشار بازیگر

    توضیحاتی از برخی آثار بازیگری در تلوزیون و شبکه نمایش خانگی:

    • هشتگ خاله سوسکه (1397): در این سریال کمدی، فانتزی و موزیکال شبکه نمایش خانگی که توسط محمد مسلمی کارگردانی شده بود ، بهاره کیان افشار بازیگر نقش خاله سوسکه بوده. امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی، لیلا بلوکات، الناز حبیبی و… سایر بازیگران این سریال بوده اند.
    • می‌خواهم زنده بمانم (1399): سریال نمایشی در ژانر “درام اجتماعی عاشقانه” به کارگردانی شهرام شاه حسینی که به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلمیو در سال های 1399 و 1400 پخش شد. داستان سریال در سال ۶۸ و مدتی پس از جنگ هشت ساله و قبل از ادغام شهربانی، کمیته و ژاندارمری در نیروی انتظامی، شکل میگیرد. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، آزاده صمدی و … بازیگران اصلی این سریال بوده اند.
    • گلشیفته (1396): سریالی کمدی به کارگردانی بهروز شعیبی که بهاره کیان افشار برای اولین بار در سینما و تلوزیون ایران نقش یک ترنس زن را در این فیلم بازی میکند که برای بازی در این نقش نامزد “تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی” در جشن حافظ لقب گرفت. (در نقش سعیده راست‌کردار)
    • عاشقانه (1396): سریالی به کارگردانی منوچهر هادی که بعد ها فصل دوم آن نیز با عنوان گیسو تولید و پخش شد. محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر، حسین یاری، مهناز افشار، هومن سیدی و… جزو بازیگران پرتعداد این سریال بوده اند که هردو فصل آن واکنش های منفی از منتقدان دریافت کرد.
    • گاهی به پشت سر نگاه کن (1393): دومین حضور بهاره کیان افشار در قاب تلوزیون. این سریال به کارگردانی مازیار میری در سال 1393 تولید و از شبکه 2 سیما پخش شد. سعید چنگیزیان و امین تارخ و… از بازیگران این سریال تلوزیونی بوده اند

    جدول آثار بازیگری در تلوزیون و شبکه نمایش خانگی:

    سریالسالپخشکارگردان
    حرفه ای1400VODمصطفی تقی زاده
    سودا1400VODایمان یزدی
    می‌خواهم زنده بمانم1399VODشهرام شاه حسینیشهرام شاه حسینی
    هشتگ خاله سوسکه1397VODمحمد مسلمی
    نوار زرد1396تلوزیونپوریا آذربایجانی
    گلشیفته1396VODبهروز شعیبی
    عاشقانه1395VODمنوچهر هادی
    گاهی به پشت سر نگاه کن1394تلوزیونمازیار میری
    کلاه پهلوی1391تلوزیونسید ضیاءالدین دری

    بازیگری در تئاتر و نمایشنامه خوانی

    بهاره کیان افشار از سال 1391 بازیگری در تئاتر را آغاز کرده و تا کنون در 7 نمایش تئاتر و 3 نمایشنامه خوانی روی صحنه رفته است. فهرست عناوین و کارگردانان این نمایش ها:

    • آیس لند- 1396- به کارگردانی آیدا کیخایی
    • هتلی‌ها – 1394- به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ
    • دست نیافتنی‌ها- 1394- به کارگرانی علیرضا کوشک جلالی
    • نمایش WOW – 1393 به کارگردانی تینو صالحی
    • بوی قهوه و بلال و کباب- 1392- به کارگردانی احسان کرمی
    • بازرس هاند واقعی- 1391- به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی
    • کلاغ‌ها و دروغ‌ها – 1391- به کارگردانی عباس غفاری
    • نمایشنامه خوانی مو – 1395- به کارگرانی احسان کرمی
    • نمایشنامه خوانی یک دقیقه سکوت- 1395
    • نمایشنامه خوانی صحنه‌هایی از زندگی پدرم- 1396- به کارگردانی افشین اخلاقی
    3/5 - (2 امتیاز)

    👆به این مقاله امتیاز دهید👆
    —- و –—-
    نظرات خود را در بخش نظرات با من در اشتراک بگذارید!

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx