توقف پخش قبله عالم

توقف پخش سریال قبله عالم |توقیف به سبک ایرانی!


در تاریخ 1400/7/21 فیلیمو از طریق رسانه های رسمی خود در اینستاگرام و مجله فیلیمو شات اطلاعیه ای با عنوان “خداحافظ قبله عالم!” منتشر کرد. متن این اطلاعیه و پست اینستاگرامی مرتبط در ادامه قرار گرفته:

سریال قبله عالم یک مجموعه شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حامد محمدی است که از تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ از این پلتفرم تا قسمت هفتم منتشر شد. حال اینکه این اطلاعیه جدی، تبلیغاتی، یا موقتی است جای بحث دارد و پیش بینی سرنوشت قسمت های باقی مانده ی سریال به عهده شما! (قسمت نظرات)

فیلمیو دلیل این تصمیم را “ممیزی‌های فراوان” مطرح نموده. و در انتهای اطلاعیه برای جبران خسارت خریداران اشتراک این سایت، وعده ی پخش زود هنگام سریال هایی را داده که در برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشته اند.

دلیل و علت توقیف قبله عالم
توقف و علت پایان پخش سریال قبله عالم

متن اطلاعیه توقف پخش قبله عالم

سریال قبله عالم از روز نخستِ پخش تا به امروز در فرایند تولید و ممیزی دچار چالش‌های فراوان شد، به‌گونه‌ای که پیوستگی خود را از دست داد و بخش عمده‌ای از هر قسمت سریال مورد حذف قرار گرفت. بنابراین فیلیمو تصمیم گرفت قسمت هفتم قبله عالم، قسمت پایانی آن باشد و پخش آن به‌طور کامل متوقف شود.

لازم است تاکید کنیم هیچ سازمان، نهاد قضایی یا ارگان امنیتی حکم به توقیف این سریال نداده است و فیلیمو در خصوص تحلیل‌ها، تفسیر‌ها و حاشیه‌هایی که پیرامون کیفیت یا محتوای این سریال در فضاهای مختلف -به درست یا غلط- ایجاد شده، قضاوتی ندارد.

این تصمیم صرفا در پی کاهش جدی زمان موثر هر قسمت و حجم بالای اصلاحات نهادهای ناظر اتخاذ شده است. متاسفانه نوع مواجه با حساسیت‌های ایجاد شده پیرامون سریال قبله عالم، مصداق بارز این ضرب‌المثل است که «به‌جای کلاه، سر آورده شد» آن‌قدری که دیگر جانی در تن سریال باقی نمانده است.

علی‌رغم ضرر مالی فیلیمو، به احترام وقت و هزینه‌ای که شما مخاطبان برای دیدن سریال‌های فیلیمو اختصاص داده‌اید، سریال‌هایی که در برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشتند، از مهر و آبان پخش و اطلاع‌رسانی خواهند شد.

فیلیمو شات

همین اطلاعیه در قالب پست در پیج اینستاگرامی filimo و نیز سایر منابع معتبر سینمایی ایران منتشر شد که پست مربوط به این خبر را از منبع اصلی در ادامه مشاهده می کنید:

حامد محمدی کارگردان و منوچهر محمدی تهیه کننده ی این سریال هستند و بازیگرانی همچون حامد کمیلی، شقایق دهقان، سام درخشانی، هادی کاظمی، پژمان بازغی، سروش صحت و.. در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

3.4/5 - (5 امتیاز)

👆به این مقاله امتیاز دهید👆
—- و –—-
نظرات خود را در بخش نظرات با من در اشتراک بگذارید!

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx