فیلم های اسکار 2021

معرفی فیلم های اسکار 2021

 

در این مقاله از سری مقاله های اسکار 2021 به معرفی  فیلم های اسکار 2021  میپردازیم.

نامزد های اسکار 2021 پیش تر در مقاله ی لینک شده معرفی شده اند و ترتیب قرار گیری فیلم ها به ترتیب اهمیت یا بهترین بودن قرار نگرفته. لیست برندگان اسکار 2021 نیز در صفحه ی لینک شده قرار گرفته است. (لینک مفید : فیلم های جشنواره کن 2021 )

(برای تماشای تریلر فیلم ها لطفا فیلترشکن خود را روشن و این صفحه را دوباره بارگذاری کنید)

معرفی کامل فیلم های اسکار 2021

معرفی فیلم های مهم و کاندید جوایز اسکار در ادامه ی مقاله :

فیلم پدر The father

فیلم پدر به کارگردانی فلوریان زلر و محصول مشترک فرانسه و انگلستان است. نویسندگی این فیلم نیز بر عهده ی فلوریان زلر بوده و یکی از بهترین فیلم های اسکار 2021 نیز می باشد. این فیلم نامزد دریافت بهترین فیلم در فستیوال oscar در سال 2021 شد.

معرفی فیلم های پدر

خلاصه داستان:

این فیلم در مورد پدری پا به سن گذاشته است که از درخواست کمک از فرزند دخترش خودداری میکند. ذهن او درگیر سر در آوردن از شرایط زندگی خودش است. در ادامه ، پدر داستان ما ( با بازی درخشان آنتونی هاپکینز ) در ادامه به زندگی، باور ها و علایق خود شک میکند ….

این فیلم برپایه ی نمایشنامه پدر ساخته شده و یک اثر اقتباسی است.

بازیگران:  آنتونی هاپکینز،  مارک گیتیس، الیویا کلمن، ایموجن پوتس،روفس سوئل ،اولیویا ویلیامز

imdb ویکی پدیا



فیلم یهودا و مسیح سیاه JUDAS AND THE BLACK MESSIAH

فیلمی در ژانر درام بیوگرافی است و محصول 2021 آمریکا و به کارگردانی شاکا کینک . شاکا کینگ علاوه بر کارگردانی این فیلم ، تهیه کنندگی اثر را به همراه چارلز د. کینگ و رایان کوگلر و فیلم نامه نویسی اثر را به همراه ویل برسون بر عهده داشته

فیلم های اسکار 2021 - یهودا و مسیح سیاه
یهودا و مسیح سیاه

خلاصه داستان:

داستان این فیلم در مورد خیانت فردی به رئیس بخش ایالت ایلینوی حزب پلنگ سیاه ( یک سازمان سوسیالیست آمریکایی) است و بر پایه یک داستان واقعی.

بازیگران: دنیل کالویا،دنیل کالویا، کیت استنفیلد، جسی پلمونس، دومینیک فیش بک،اشتون ساندرس، دارل بریت-گیبسون، لیل رلهاوری، آلجی اسمیت، مارتین شین

imdb ویکی پدیا



فیلم میناری MINARY

آخرین ساخته ی لی آیزاک چانگ و در ژانر درام و زندگی نامه ای. ای فیلم علاوه بر قرار گرفتن در میان فیلم های اسکار امسال و نامزدی جایزه اسکار برنده ی جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان در جشنواره ی مهم گلدن گلوب گردید.

میناری
فیلم میناری 2020

خلاصه داستان:

خانواده ای کره ای – آمریکایی در جستجوی رویای آمریکایی خود ( مزرعه دار شدن ) به ایالت آرکانزاس مهاجرت میکنند …. داستان این فیلم در دهه ی 1980 صورت گرفته و زبان فیلم کره ای و انگلیسی است.

بازیگران اصلی: استیون ین، هان یه-ری، Alan Kim، Noel Kate Cho، Youn Yuh-jung، ویل پاتون

imdb ویکی پدیا



فیلم سرزمین آوارگان NOMADLAND

یکی دیگر از فیلم های اسکار 2021 و نامزد دریافت 6 جایزه  ی اسکار . فیلمی اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی کلوئی ژائو و محصول آمریکا

imdb Rotten Tomatoes

خلاصه داستان:

یک زن پس از از دست دادن همه چیز در یک بحران اقتصادی، سفری را مثل یک کوچ نشین به سوی غرب آمریکا آغاز می کند و…

بازیگران: Frances McDormand ، Gay DeForest ، Patricia Grier ، Linda May



فیلم تکه های یک زن Pieces of a Woman

آخرین ساخته ی کورنل موندروتسو که توسط نتفلیکس منتشر شد. این فیلم در ژانر درام و به نویسندگی کاتا وبر است.

خلاصه داستان:

فیلم داستان زن و مردی را روایت میکنند که اولین فرزندشان بر اثر اشتباهی از سوی پرستار ماما ، میمیرد. مارتا (نقش اول داستان) پس از این واقعه دچار دگرگونی هایی میشود.

imdb ویکی پدیا

بازیگران اصلی: ونسا کربی – شایا لباف – الن برستین – مالی پارکر- سارا اسنوک

فیلم زن جوان امیدوار PROMISING YOUNG WOMAN

فیلمی سرگرم کننده و به یاد ماندنی به کارگردانی امرالد فنل و محصول آمریکا در ژانر درام. با بازخورد های مثبت و پرشمار منتقدین از سراسر جهان و یکی از فیلم های مهم اسکار 2021 – این اولین فیلم در تاریخ سینماست که پروسه ی کامل زایمان را به تصویر میکشد.

زن جوان امیدوار
فیلم زن جوان امیدوار

خلاصه داستان:

زن جوانی که از یک رویداد غم‌انگیز در گذشته خود آسیب دیده است ، به دنبال انتقام از کسانی است که از مسیر زندگی او عبور می کنند.

بازیگران : کری مولیگان ،بو بورنهام، الیسون بری، کلنسی براون، جنیفر کولیج، کانی بریتون، لاورن کاکس

imdb Metacritic



فیلم صدای متال SOUND OF METAL

فیلم صدای متال  را داریوش ماردر کارگردانی و نویسندگی کرده، ریز احمد برای بازی در این فیلم کاندیدای دریافت جایزه ی اسکار شد.

فیلم های اسکار 2021 - صدای متال
صدای متال

خلاصه داستان:

داستان یک نوازنده ی درام که قدرت شنوایی خود را از دست می دهد و زندگی او از هم می پاشد.

بازیگران : ریز احمد ، Paul Raci ، اولیویا کوک ، لورن ریدلاف ، ماتیو آمالریک

imdb ویکی پدیا



فیلم دادگاه شیکاگو 7 – THE TRIAL OF THE CHICAGO 7

فیلمی از فیلم های مهم اسکار 2021 برای دوست داران فیلم های تاریخی و حقوقی در ژانر درام که آرون سورکین کارگردان و نویسنده ی آن است و بر پایه یک داستان واقعی روایت شده. داستان این فیلم در دهه ی 1970 میلادی رخ میدهد.

imdb ویکی پدیا

خلاصه داستان:

داستان فیلم از جایی شروع میشود که در سال 1967 دستیار دادستان کل ، 7 نفر را به جرم شورش و دعوت به شورش مورد اتهام قرار میدهد و دو وکیل نیز وکالت این 7 نفر را بر عهده می گیرد…

بازیگران: ساشا بارون کوهن ف ادی ردمین ، یحیی عبدالمتین دوم ،جوزف گوردون لویت ،جرمی استرانگ ، الکس شارپ ، ویلیام هرت ،توماس میدلتیچ ،فرانک لانگلا ،مایکل کیتون ،مارک رایلنس ، دانیل فلاهرتی



فیلم یک دور دیگر ANOTHER ROUND

فیلمی دانمارکی به کارگردانی توماس وینتربرگ و در ژانر کمدی-درام و برنده ی جایزه ی بهترین فیلم در جشنواره بینالمللی فیلم لندن و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی اسکار.

فیلم سینمایی یک دور دیگر

خلاصه داستان:

داستان مردی است که در به کار تدریس در مدرسه ای مشغول است اما زندگی خودرا خسته کننده و یکنواخت و کسالت آور می بیند و برای تغییر زندگی خود ( بر اساس فرضیه ای مبتنی بر فواید نوشیدن الکل ) دست به نوشیدن الکل میزند…

بازیگران: مدس میکلسن ،لارش رانته، مائونوس میلان ،توماس بو لارسن

imdb ویکی پدیا



مانک (منک) MANK

این فیلم آخرین ساخته ی دیوید فینچر ، کارگردان سرشناس آمریکایی است و در ژانر درام بیوگرافی ساخته شده و نتفلیکس تولید و انتشار این فیلم را بر عهده داشته است. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی از نویسنده ی فیلم همشهری کین (هرمن جی منکویتس) ساخته شده. در این فیلم اسامی پرشماری از سینماگران غربی یادآوری میشود که برای دوستداران سینما میتواند جذابیت داشته باشد.

معرفی فیلم مانک

خلاصه ی داستان:

هرمن جی منکویتس در ایالت کالیفرنیا در دوران بهبودی شکستگی پا ( بر اثر یک صانحه) است و کارگردان ”  اورسن ولز ” (کارگردان فیلم همشهری کین) نوشتن فیلمنامه ی این فیلم را به او سفارش میکند و هرمن جی منکویتس این فیلمنامه را به وسیله دیکته کردن به منشی خود، به نگارش در می آورد…

بازیگران: گری اولدمن ، آماندا سایفرد، لی‌لی کالینز، تاپنس میدلتون، آرلیس هاوارد، چارلز دنس

NETFLIX ویکی پدیا

به این مقاله امتیاز دهید!

👆به این مقاله امتیاز دهید👆
—- و –—-
نظرات خود را در بخش نظرات با من در اشتراک بگذارید!

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx